Blokowanie dostępu do CUI

Informujemy, że Bank udostępnił możliwość telefonicznego zablokowania/odblokowania dostępu do bankowości elektronicznej.
W celu udostępnienia usługi prosimy o zdefiniowania hasła jawnego służącego do weryfikacji w trakcie rozmowy. Ustawienia hasła można dokonać w systemie bankowości elektronicznej w zakładce:

  • HASŁA » ZMIANA HASŁA TELEFONICZNEGO

Informujemy, że po wykonaniu odblokowania tokena RSA (w przypadku, gdy konto klienta zostało zablokowane), proces ustawienia nowego hasła, wygląda następująco:

  • Użytkownik wpisuje nr Identyfikator (ID),
  • Użytkownik w miejscu - klucz - podaje samo wskazanie tokena,
  • Użytkownik ustawia nowe hasło, które potwierdza kolejnym wskazaniem tokena (cyfry są widoczne).

Wszystkie czynności odbywają się na stronie Centrum Usług Internetowych, która jest zabezpieczona certyfikatem wystawionym dla domeny cui.pl.

Za telefoniczne zablokowani/odblokowanie dostępu pobierana jest opłata zgodnie z obowiązującą w Banku Taryfą prowizji i opłat.
Ze względów bezpieczeństwa wszystkie rozmowy z konsultantami są nagrywane, w przypadku gdy nie wyrażają państwo zgody na nagrywanie zapraszamy do placówek Banku.

 

Kontakt telefoniczny

zablokowanie/ odblokowanie dostępu do bankowości internetowej 24 h 

         +48 81 48 13 991

Kursy walut

Kursy walut2017-08-10 obowiązuje od godziny: 08:00
1 EUR4.1397
1 USD3.5278
1 CHF3.6291
1 GBP4.5608
więcej

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 1,66
WIBOR 3M - średnia 1,73
Redyskonto Weksli NBP 1,75
Lombardowa NBP 2,50
więcej