Wniosek Dobry Start 300+

Informacje o Programie Dobry Start 300+

Program „Dobry Start” to 300 zł jednorazowego wsparcia dla wszystkich uczniów rozpoczynających rok szkolny.

Świadczenie dobry start przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, aż do ukończenia przez nie 20. roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, otrzymują świadczenie do ukończenia przez nie 24. roku życia.

Jak wypełnić wniosek?

  • Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia Dobry Start znajdziesz po zalogowaniu do serwisu internetowego Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim w zakładce "Program 300/500 Plus".
  • Wniosek składasz w swoim imieniu, logując się do serwisu internetowego Banku. Nie masz możliwości złożenia wniosku w imieniu innej osoby.
  • Wniosek Dobry Start mogą złożyć wszyscy Użytkownicy serwisu internetowego Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim.
  • Przed wypełnieniem wniosku zapoznaj się z Informacjami o programie Dobry Start na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
  • Jeżeli do wniosku załączasz wymagane dokumenty, to przygotuj wcześniej ich skany (dopuszczalne formaty załączników: PNG, JPG lub PDF).
  • W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypełnienia wniosku, zapoznaj się z Informacjami na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, instrukcjami wypełniania wniosku w wersji papierowej na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej lub skontaktuj się z Organem prowadzącym w gminie, np. MOPS, który będzie rozpatrywał wniosek i na jego podstawie rozstrzygał, czy przysługuje świadczenie wychowawcze.- Informacje dotyczące statusu prezentowanego w potwierdzeniu wysłania wniosku:
    • „Przetwarzany” - trwa przesyłanie wniosku do systemu Emp@tia.
    • „Dostarczony” – wniosek został przesłany do systemu Emp@tia.
    • „Błąd dostarczenia” – wniosek nie został dostarczony do systemu Emp@tia. Wyślij wniosek jeszcze raz.
  • Informacje dotyczące załączników:
    • Maksymalna liczba załączników: 7 sztuk.
    • Maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 500 KB.
    • Maksymalna łączna wielkość wszystkich załączników: 3,5MB.
    • Nazwy załączników nie mogą zawierać znaków polskich, specjalnych i spacji oraz muszą być unikalne w ramach jednego wniosku.
    • Formaty załączników: PNG, JPG lub PDF.
  • Złożony wniosek zostanie przekazany do systemu Emp@tia. Na tym etapie kończy się rola Banku. Dalsza obsługa wniosku jest prowadzona przez Organ właściwy.
  • Na wskazany we wniosku adres e-mail otrzymujesz od systemu Emp@tia Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO) swojego wniosku. Jest ono dla Ciebie potwierdzeniem, że złożony wniosek został prawidłowo przekazany do obsługi przez wybrany Organ właściwy.
  • Jeśli okaże się, że Twój wniosek jest nieprawidłowo wypełniony, zostaniesz o tym poinformowany.
  • Złożenie wniosku jest bezpłatne.


Kursy walut

Kursy walut2018-11-19 obowiązuje od godziny: 16:00
1 EUR4.1965
1 USD3.6716
1 CHF3.6608
1 GBP4.6941
więcej

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 1,64
WIBOR 3M - średnia 1,72
Redyskonto Weksli NBP 1,75
Lombardowa NBP 2,50
więcej