Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass

Korzyści

Z kartą zbliżeniową Twoje codzienne zakupy staną się jeszcze szybsze i wygodniejsze.


Płać kartą zbliżeniową MasterCard PayPass za zakupy do 50 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.


Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass to:

  • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
  • bezpieczeństwo transakcji,
  • stały dostęp do swoich pieniędzy,
  • możliwość płatności w Internecie.
Karta MasterCard PayPass umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 50 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 50 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

Koszt wydania karty: 0 zł

Zbliżeniowe karty MasterCard są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe MasterCard znajduje się na stronie internetowej www.paypass.pl.

Zastrzeżenie karty

W przypadku utraty karty MasterCard (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
2) osobiście w placówce Banku,
3) za pośrednictwem portalu kartowego, dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

Zmiana dystrybucji kart płatniczych

Szanowni Państwo informujemy, że od dnia 6 czerwca 2016r. zmieniamy sposób dystrybucji kart płatniczych, zarówno nowych jak i wznowionych.
Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku,Bank przesyła pocztą na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kart. Kod PIN oraz karta przesyłane będą w odrębnej korespondencji.

Jak aktywować nową i wznowioną kartę?

Kontakt

Osobiście
w placówce
Kontakt
telefoniczny

Zapraszamy do naszych placówek!

 

Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

 

Placówki i bankomaty

Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

 

+48 83 352 70 58

 

Kontakt możliwy jest również pod nr fax:

+48 83 352 70 59

Kursy walut

Kursy walut2017-06-28 obowiązuje od godziny: 16:00
1 EUR4.1059
1 USD3.6166
1 CHF3.7436
1 GBP4.6589
więcej

STAWKI REFERENCYJNE

WIBOR 1M - średnia 1,66
WIBOR 3M - średnia 1,73
Redyskonto Weksli NBP 1,75
Lombardowa NBP 2,50
więcej