Skip to main content
  • BLIK
  • BLIK

    BLIK

    Szybkie i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    Przelewy natychmiastowe BLIK na telefon
    Aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Płatność BLIK w trzech krokach

    banerplacenieblikiem

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone

     

    Kto może korzytać z BLIKa?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna  w sklepie App Store)
    Jak aktywować BLIKa?
    • Aby korzystać z BLIKa musisz mieć aktywny dostęp do bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim oraz posiadać aplikację mobilną BSGo.
    • Aplikacja BSGo musi być sparowana z bankowością elektroniczną, aby zacząć korzystać z BLIKa.
    • Uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK.
    • Zacznij korzystać z BLIKa.

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.

    Jak wypłacić BLIKiem gotówkę z bankomatu?
    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK)

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

    blik5

    Limit Szybkiej Płatności BLIK w terminalu PO wynosi 100 zł.

    Informacje dotyczącą limitów znajdziesz również w Komunikacie Banku.

     

    Przelewy natychmiastowe BLIK na telefon

    Aby korzystać z przelewu BLIK na telofon należy:
    1.  Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
    2.  W menu dolnym wybrać ikonkę "więcej" a następnie "Ustawienia" -> "Ustawienia BLIK". Włączyć opcję "Odbieraj przelewy BLIKIEM".
    3. Podać numer telefonu powiązany z BLIK (domyślnie jest to numer powiązany z urządzeniem/ smartfonem) i zaakceptować zgody.

    Aby włączyć integrację z książką adresową (pokazywanie uczestników BLIKa) należy:
    1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
    2. W menu dolnym wybrać ikonkę "więcej" a następnie "Ustawienia" -> "Ustawienia BLIK". Włączyć opcję "Pokaż uczestników BLIKa".
    3. Wyrazić zgody i zaakceptować.

    Aby wykonać przelew BLIK na telefon należy:

    1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
    2. W menu dolnym wybrać ikonkę "BLIK" i kliknąć opcję "PRZELEW NA TELEFON", lub menu dolnym wybrać ikonkę „Przelew” i po rozwinięciu wybrać „Przelew na telefon BLIK”, lub na panelu głównym wybrać zakładkę „wyślij przelew”, zalogować się do aplikacji i po rozwinięciu wybrać „Przelew na telefon BLIK”.
    3. Uzupełnić numer telefonu odbiorcy i pozostałe dane.
    4. Potwierdzić operację.


    Wykonując przelew na telefon odbiorcy, musisz podać nr telefonu odbiorcy powiązany z jego kontem BLIK. Jeżeli skorzystasz z listy kontaktów posiadanych na urządzeniu mobilnym, numery telefonów powiązane z usługa BLIK będa posiadały logo BLIK.

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKiem
    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe;
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.