-
BLIK
Szybkie i wygodne płatności
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko – zakupy opłacone
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store)
- Aby korzystać z BLIKa musisz mieć aktywny dostęp do bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim oraz posiadać aplikację mobilną BSGo.
- Aplikacja BSGo musi być sparowana z bankowością elektroniczną, aby zacząć korzystać z BLIKa.
- Uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK.
- Zacznij korzystać z BLIKa.
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK)
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
Limit Szybkiej Płatności BLIK w terminalu PO wynosi 100 zł.
Informacje dotyczącą limitów znajdziesz również w Komunikacie Banku.
Aby korzystać z przelewu BLIK na telofon należy:
1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
2. W menu dolnym wybrać ikonkę "więcej" a następnie "Ustawienia" -> "Ustawienia BLIK". Włączyć opcję "Odbieraj przelewy BLIKIEM".
3. Podać numer telefonu powiązany z BLIK (domyślnie jest to numer powiązany z urządzeniem/ smartfonem) i zaakceptować zgody.
Aby włączyć integrację z książką adresową (pokazywanie uczestników BLIKa) należy:
1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
2. W menu dolnym wybrać ikonkę "więcej" a następnie "Ustawienia" -> "Ustawienia BLIK". Włączyć opcję "Pokaż uczestników BLIKa".
3. Wyrazić zgody i zaakceptować.
Aby wykonać przelew BLIK na telefon należy:
1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
2. W menu dolnym wybrać ikonkę "BLIK" i kliknąć opcję "PRZELEW NA TELEFON", lub menu dolnym wybrać ikonkę „Przelew” i po rozwinięciu wybrać „Przelew na telefon BLIK”, lub na panelu głównym wybrać zakładkę „wyślij przelew”, zalogować się do aplikacji i po rozwinięciu wybrać „Przelew na telefon BLIK”.
3. Uzupełnić numer telefonu odbiorcy i pozostałe dane.
4. Potwierdzić operację.
Wykonując przelew na telefon odbiorcy, musisz podać nr telefonu odbiorcy powiązany z jego kontem BLIK. Jeżeli skorzystasz z listy kontaktów posiadanych na urządzeniu mobilnym, numery telefonów powiązane z usługa BLIK będa posiadały logo BLIK.
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe;
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej;
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.