Szybkie i wygodne płatności
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Płatności w sklepach lub w Internecie:
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK)
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
Limit Szybkiej Płatności BLIK w terminalu PO wynosi 100 zł.
Informacje dotyczącą limitów znajdziesz również w Komunikacie Banku.
Aby korzystać z przelewu BLIK na telofon należy:
1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
2. W menu dolnym wybrać ikonkę "więcej" a następnie "Ustawienia" -> "Ustawienia BLIK". Włączyć opcję "Odbieraj przelewy BLIKIEM".
3. Podać numer telefonu powiązany z BLIK (domyślnie jest to numer powiązany z urządzeniem/ smartfonem) i zaakceptować zgody.
Aby włączyć integrację z książką adresową (pokazywanie uczestników BLIKa) należy:
1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
2. W menu dolnym wybrać ikonkę "więcej" a następnie "Ustawienia" -> "Ustawienia BLIK". Włączyć opcję "Pokaż uczestników BLIKa".
3. Wyrazić zgody i zaakceptować.
Aby wykonać przelew BLIK na telefon należy:
1. Zalogować się w aplikacji mobilnej Banku.
2. W menu dolnym wybrać ikonkę "BLIK" i kliknąć opcję "PRZELEW NA TELEFON", lub menu dolnym wybrać ikonkę „Przelew” i po rozwinięciu wybrać „Przelew na telefon BLIK”, lub na panelu głównym wybrać zakładkę „wyślij przelew”, zalogować się do aplikacji i po rozwinięciu wybrać „Przelew na telefon BLIK”.
3. Uzupełnić numer telefonu odbiorcy i pozostałe dane.
4. Potwierdzić operację.
Wykonując przelew na telefon odbiorcy, musisz podać nr telefonu odbiorcy powiązany z jego kontem BLIK. Jeżeli skorzystasz z listy kontaktów posiadanych na urządzeniu mobilnym, numery telefonów powiązane z usługa BLIK będa posiadały logo BLIK.