-
MojeID
Potwierdź swoją tożsamość online za pomocą usługi mojeID, która pozwala min. na założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu.
mojeID - bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online jest już dostępne w naszym Banku. Uruchomiliśmy je wraz z Profilem Zaufanym, który jest metodą potwierdzania tożsamości w systemach elektronicznej administracji. Profil Zaufany zastępuje podpis własnoręczny składany na papierze. Dzięki temu, wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu.
mojeID pozwala na wygodne założenie Profilu Zaufanego bez wychodzenia z domu lub korzystania z usług banku komercyjnego. Dzięki mojeID, w trakcie choroby lub w innej sytuacji uniemożliwiającej dotarcie do urzędu (podeszły wiek, opieka nad dziećmi, wyjazd, kwarantanna itp.), korzystania z wielu e-usług przez internet będzie nie tylko wygodne, ale i bezpieczne.
Aktualną listę usług publicznych znajdziesz TUTAJ
Informacje na temat Profilu Zaufanego znajdziesz TUTAJ
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Możliwości oferowane przez mojeID
- Potwierdzenie tożsamości - w szybki i bezpieczny sposób, wraz z przekazaniem wiarygodnych danych ją opisujących (np: imię, nazwisko, PESEL, data urodzenia) na potrzeby zawarcia umowy lub pierwszego logowania.
- Logowanie do istniejącego konta.
- Autoryzacja operacji.
Zastosowanie
- Usługi publiczne
- Składanie wniosków do urzędów (np. wniosek o dowód osobisty, paszport, wyrejestrowanie samochodu).
- Dostęp do danych (np. dane o ubezpieczeniach społecznych, informacja o punktach karnych).
- e-Commerce
- Potwierdzanie wieku klienta (np. zakup alkoholu).
- Dostarczanie danych niezbędnych do dostawy.
- Energetyka
- Rejestracja wniosku/formularza.
- Przedłużenie umowy.
- Dostęp do portalu klienta.
- Medycyna
- Rejestracja/autoryzacja dostępu do usług i produktów medycznych.
- Zakup leków przez internet.
- Media
- Potwierdzanie dostępu do treści ograniczonych wiekowo.
- Opłacanie abonamentu.
- Ubezpieczenia
- Sprzedaż polisy przez internet.
- Odnowienie polisy (Direct)
1. Należy wejść na stronę https://pz.gov.pl/pz/index.
2. W prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „zarejestruj się” i wybrać panel „Bank lub inny dostawca tożsamości”.
3. Następnie należy wybrać ikonę "Banki spółdzielcze/ Grupa BPS" – z prawej dolnej strony ekranu.
4. W kolejnym kroku wybieramy "Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim" i klikamy "ZAREJESTRUJ SIĘ".
5. Zostaniemy przekierowani na stronę logowania https://bsradzyn24.pl
6. Po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej, otrzymamy „listę zgód”, które potwierdzamy przyciskiem „POTWIERDZAM” i autoryzujemy za pomocą kodu SMS lub aplikacji mobilnej.
!! Uważnie sprawdź kompletność i poprawność danych wskazanych poniżej. W przypadku braku niektórych danych lub braku ich poprawności skontaktuj się z placówką Banku. ««lista placówek»»
8. Potem następuje przekierowanie na stronę Profilu zaufanego, gdzie trzeba wpisać/utworzyć Identyfikator użytkownika, zaznaczyć „Zapoznałem się z przepisami dotyczącymi profilu zaufanego i podpisu zaufanego” – potem klikamy przycisk „Zarejestruj się”.
W przypadku wystąpienia problemów w trakcie próby rejestracji, prosimy o kontakt z Bankiem.
Jeśli założyłeś już profil zaufany możesz wygodnie logować się do Profilu zaufanego przy użyciu środków dostępu (loginu i hasła) stosowanych w logowaniu do konta internetowego.
1. Należy wejść na stronę https://pz.gov.pl/pz/index.
2. W prawym górnym rogu należy kliknąć przycisk „zaloguj się”
3. Następnie należy wybrać ikonę "Banki spółdzielcze/ Grupa BPS" – z prawej dolnej strony ekranu.
4. W kolejnym kroku wybieramy "Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim" i klikamy "ZALOGUJ SIĘ".
5. Zostaniemy przekierowani na stronę logowania https://bsradzyn24.pl
6. Po zalogowaniu do systemu bankowości elektronicznej, otrzymamy „listę zgód”, które potwierdzamy przyciskiem „POTWIERDZAM” i autoryzujemy za pomocą kodu SMS lub aplikacji mobilnej.
!! Uważnie sprawdź kompletność i poprawność danych wskazanych poniżej. W przypadku braku niektórych danych lub braku ich poprawności skontaktuj się z placówką Banku. ««lista placówek»»
W kolejnym kroku zostaniesz przekierowany do Twojego Profilu zaufanego.
- Co to jest mojeID?
- mojeID to bezpieczne narzędzie potwierdzania tożsamości online w usługach komercyjnych i publicznych. Umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały osobistego uwierzytelnienia danych drogą elektroniczną.
- Czy aby korzystać z mojeID muszę najpierw osobiście okazać gdzieś dokument tożsamości?
- Zaletą mojeID jest wyeliminowanie konieczności dodatkowego potwierdzenia tożsamości. Usługa opiera się na logowaniu do bankowości internetowej, które jest tu równoznaczne z potwierdzeniem Państwa tożsamości.
- Jaką mam korzyść z używania mojeID?
- Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
Jest to także rozwiązanie wygodne, ponieważ za pomocą kilku kliknięć pozwala w bezpieczny sposób na weryfikację tożsamości, bez konieczności wstawania z kanapy, w zaciszu domu, na dowolnym urządzeniu i w dogodnym czasie.
- Na pewno zyskują Państwo więcej wolnego czasu, który wcześniej byłby potrzebny na osobiste wizyty w wielu firmach i instytucjach w celu załatwienia spraw związanych ze sfinalizowaniem umowy, czy podpisaniem dokumentów.
- Czy korzystanie z mojeID jest płatne?
- Usługa mojeID jest bezpłatna dla wszystkich Klientów indywidualnych chcących potwierdzać za jej pomocą tożsamość.
- Czy korzystanie z mojeID jest bezpieczne?
- Korzystanie z mojeID jest bezpieczne dla wszystkich użytkowników. Przed uruchomieniem usługa była wiele razy weryfikowana przez Krajową Izbę Rozliczeniową – dostawcę usługi i zarazem operatora systemu Elixir. Poddano ją także niezależnemu audytowi bezpieczeństwa. Usługa spełnia najwyższe wymogi i standardy Ministerstwa Cyfryzacji. Dane w mojeID nie są udostępniane automatycznie. Wszystko odbywa się za zgodą użytkownika, po zalogowaniu się do banku.