Deklaracja dostępności
Informacja o dostępności
Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim dokłada wszelkich starań by zapewnić dostępność swoich produktów i usług także dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Najważniejsze informacje
Bankowość elektroniczna i strona internetowa
Nasza strona internetowa została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:
- zgodnie z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines - wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych)
- kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi.
Obecnie trwają prace w celu rozwijania dostępności bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej. O postępach i zastosowanych ułatwieniach będziemy informować na bieżąco.
Dokumenty
Nasze dokumenty staraliśmy się przygotować tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:
- napisane prostym językiem
- dostosowane do poziomu zrozumiałości B2 (średnio zaawansowany poziom znajomości języka)
- przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające
Oddziały
W poszczególnych placówkach znajdują się ułatwienia do korzystania z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:
- lupy
- ramki do podpisów
- pracownik ze znajomością PJM
W poniżej wskazanych placówkach mamy możliwość obsługi osób poruszających się na wózku:
- Filia Zabielska w Radzyniu Podlaskim
- Oddział w Ulanie
- Filia w Kocku
- Oddział w Milanowie
- Oddział w Lublinie
- Filia Łabędzie w Lublinie
- Oddział w Ostrówku
Pracownicy
Nasi pracownicy posiadają wiedzę i umiejętności , aby w miarę możliwości wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami w korzystaniu z dostępnej oferty i usług.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej, bankowości internetowej, aplikacji mobilnej i oferowanych przez nas usług można zgłosić do nas mailowo
Konsument ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności bankowości detalicznej.
Zgłaszając takie żądanie należy podać:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby najwygodniejszy.
Zgłaszając takie żądanie można skorzystać z formularza dostępnego na: https://bsradzyn.pl/reklamacje
Na zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w żądaniu, zaproponujemy dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na wniosek o zapewnienie dostępności odmówimy zapewnienia żądanej dostępności, a osoba zainteresowana nie zgadza się z tą odmową, ma prawo złożyć skargę.
Skargę można złożyć także, jeśli osoba zainteresowana nie zgadza się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy w odpowiedzi na wniosek o zapewnienie dostępności.
Ewentualną skargę można złożyć osobiście w oddziale naszego banku, telefonicznie na nr. 83 352 70 57, 83 352 70 58 albo listownie lub mailem:
- Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Ostrowiecka 35;
- e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wnioskujący może także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Finansowego i poprosić o interwencję w jego sprawie.