Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Informacja o dostępności

Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim dokłada wszelkich starań by zapewnić dostępność  swoich produktów i usług także dla osób ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Najważniejsze informacje

Bankowość elektroniczna i strona internetowa

Nasza strona internetowa została dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami:

  • zgodnie z wytycznymi WCAG (Web Content Accessibility Guidelines - wytyczne dotyczące dostępności treści internetowych)
  • kompatybilne z czytnikami ekranu i innymi technologiami wspomagającymi.

Obecnie trwają prace w celu rozwijania dostępności bankowości elektronicznej oraz aplikacji mobilnej. O postępach i zastosowanych ułatwieniach będziemy informować na bieżąco.

Dokumenty

Nasze dokumenty staraliśmy się przygotować tak, aby każdy mógł z nich wygodnie korzystać:

  • napisane prostym językiem
  • dostosowane do poziomu zrozumiałości B2 (średnio zaawansowany poziom znajomości języka)
  • przystosowane do odczytu przez czytniki ekranu i inne urządzenia wspomagające

Oddziały

W poszczególnych placówkach znajdują się ułatwienia do korzystania z usług bankowych osobom z niepełnosprawnościami, m.in.:

  • lupy
  • ramki do podpisów
  • pracownik ze znajomością PJM

W poniżej wskazanych placówkach mamy możliwość obsługi osób poruszających się na wózku:

  • Filia Zabielska w Radzyniu Podlaskim
  • Oddział w Ulanie
  • Filia w Kocku
  • Oddział w Milanowie
  • Oddział w Lublinie
  • Filia Łabędzie w Lublinie
  • Oddział w Ostrówku

Pracownicy

Nasi pracownicy posiadają wiedzę i umiejętności , aby  w miarę możliwości wspierać klientów ze szczególnymi potrzebami w korzystaniu z dostępnej oferty i usług.

 Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej, bankowości internetowej, aplikacji mobilnej i oferowanych przez nas usług można zgłosić do nas mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 83 352 70 57, 83 352 70 58.

Konsument ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności bankowości detalicznej.

Zgłaszając takie żądanie należy podać:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • wskazanie produktu albo usługi, których dotyczy
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby najwygodniejszy.

Zgłaszając takie żądanie można skorzystać z formularza dostępnego na: https://bsradzyn.pl/reklamacje 

Na zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w żądaniu, zaproponujemy dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na wniosek o zapewnienie dostępności odmówimy zapewnienia żądanej dostępności, a osoba zainteresowana nie zgadza się z tą odmową, ma prawo złożyć skargę.

Skargę można złożyć także, jeśli osoba zainteresowana nie zgadza się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy w odpowiedzi na wniosek o zapewnienie dostępności.

Ewentualną skargę można złożyć osobiście w oddziale naszego banku, telefonicznie na nr. 83 352 70 57, 83 352 70 58 albo listownie lub mailem:

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Ostrowiecka 35;
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wnioskujący może także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Finansowego i poprosić o interwencję w jego sprawie.