Skip to main content

Powiadomienia SMS to usługa, która umożliwia użytkownikom Systemu Bankowości Internetowej CUI Detaliczne otrzymywanie na telefon komórkowy wiadomości SMS dot.:

1. Statusu przelewu
Klient zostanie powiadomiony o zrealizowaniu bądź odrzuceniu przelewu zadysponowanego kanałami elektronicznymi (CUI Detaliczne). Informacje zwarte w SMS będą zawierać:

  • numer rachunku zleceniodawcy
  • numer rachunku odbiorcy
  • kwotę przelewu
  • datę realizacji przelewu.

Przykładowe SMS-y:
Zrealizowano przelew.. Z rachunku: 1610000610437865340690431 Na rachunek: 161000061043786534069072 Kwota przelewu: 200 PLN Data: 30.01.2007

Odrzucono przelew.. Z rachunku: 161000061043786534097589 Na rachunek: 161000061043786534067934 Kwota przelewu: 720 PLN Data: 30.01.2007

2. Zmiany salda
Klient informowany jest o zmianie salda. Częstotliwość powiadomień zależy od częstotliwości aktualizacji bazy danych. Są to następujące przypadki:

  • po wykonaniu operacji kanałami elektronicznymi (CUI Detaliczne)- natychmiast po ich potwierdzeniu w Systemie Bankowym
  • po zmianie salda z innego powodu (max. 10 min. po operacji).

Informacje zawarte w SMS będą zawierać:

  • numer rachunku właściciela
  • saldo poprzednie
  • saldo bieżące
  • kwotę dostępną
  • datę zmiany salda.

Przykładowy SMS:
Zmiana salda.. Rachunek nr: 86864200023001111111110001 Saldo poprzednie: 1000 PLN Saldo bieżące: 480 PLN Środki dostępne: 80 PLN Data: 21.03.2007

3. Wystąpienia debetu na rachunku
Klient zostanie powiadomiony o pojawieniu się debetu na jego rachunku. Częstotliwość powiadamiania analogiczna jak w opcji zmiana salda.
Informacje zawarte w SMS będą zawierać:

  • numer rachunku właściciela
  • saldo poprzednie
  • saldo bieżące
  • datę zmiany salda.

Przykładowy SMS:
Saldo debetowe. Rachunek nr: 86864200023001111111110001 Saldo poprzednie: 50 PLN Saldo bieżące: -100 PLN Data 21.03.2007

4. Informacji o saldzie
Istnieje możliwość uzyskiwania informacji o stanie salda ( nawet jeżeli nie nastąpiła zmiana salda) w wyznaczone przez klienta dni i o jednej wyznaczonej przez niego godzinie.
Informacje zawarte w SMS będą zawierać:

  • numer rachunku właściciela
  • stan salda
  • kwotę dostępną
  • datę salda

Przykładowy SMS:
Stan Salda.. Rachunek nr: 86864200023001111111110001 Saldo bieżące: 1000 PLN Środki dostępne: 500 PLN Data: 21.03.2007

5. Informacji o logowaniu do aplikacji CUI Detaliczne

Klient zostanie powiadomiony o logowaniu do aplikacji CUI Detaliczne.

Informacje zawarte w SMS będą zawierać:

  • datę oraz godzinę logowania do aplikacji.

Przykładowy SMS:
Logowanie do Internetu
Data: 2011-05-23
DZIĘKUJEMY

Jeden SMS dotyczy zawsze jednego zdarzenia.

By skorzystać z usługi powiadomienia SMS należy posiadać rachunek ROR lub rachunek bieżący w Banku Spółdzielczym w Radzyniu Podlaskim, dostęp do Systemu Bankowości Internetowej CUI, telefon komórkowy działający w dowolnej sieci komórkowej polskiego operatora oraz wypełnić wniosek (POBIERZ) o korzystnie z usługi.

Uwaga!
Godziny zastrzeżone ustawione są od 23:00 do 06:00. Nie ma możliwości konfiguracji godzin zastrzeżonych indywidualnie dla Klienta.
Jeżeli Klient nie chce otrzymywać sms’ów w tych godzinach powinien zaznaczyć na wniosku pozycję „Blokada wysyłki w godzinach zastrzeżonych”.

Przydatne informacje

Napisz do nas

Centrala
Ul. Ostrowiecka 35
21-300 Radzyń Podlaski
tel.: /83/ 352 70 57, /83/ 352 70 58
fax: /83/ 352 70 59
e-mail: centrala@bsradzyn.pl

Obsługa klientów:

Pn.-Pt. 8.00-16.00

BANKOMAT/WPŁATOMAT 24h

obsługa kasowa /83/ 352 70 58 wew. 30, 33
rachunki, depozyty, karty /83/ 352 70 58 wew. 27, 29
kredyty /83/ 352 70 58 wew. 25, 32, 40