Uprzejmie Państwa informujemy, iż z dniem 14 września 2019 r. wchodzi w życie kolejny pakiet zmian w ustawie o usługach płatniczych (Dyrektywa PSD 2). W związku z tym, dostosowaliśmy obowiązujące regulaminy wewnętrzne do nowego porządku prawnego, a ponadto dodaliśmy zapisy uszczegóławiające część pojęć oraz obowiązki w większości leżące po stronie Banku, w mniejszym stopniu po stronie Klienta. Wprowadziliśmy także kilka zmian w funkcjonowaniu poszczególnych produktów rachunkowych. Zmiany dotyczą także Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.
Wszystkie zmiany w Regulaminie zaznaczone są kolorem czerwonym.
Jednocześnie informujemy, iż w przypadku niezaakceptowania przez Posiadacza rachunku niniejszego Regulaminu, Posiadacz rachunku ma prawo do wypowiedzenia umowy rachunku z zachowaniem 1-miesięcznego terminu wypowiedzenia.
Załączniki: