Skip to main content

Zmiany w regulaminach dla klientów instytucjonalnych.

16-08-2019

Uprzejmie Państwa informujemy, iż z dniem 14 września 2019 r. wchodzi w życie kolejny pakiet zmian w ustawie o usługach płatniczych (Dyrektywa PSD 2). W związku z tym, dostosowaliśmy obowiązujące regulaminy wewnętrzne do nowego porządku prawnego, a ponadto dodaliśmy zapisy uszczegóławiające część pojęć oraz obowiązki w większości leżące po stronie Banku, w mniejszym stopniu po stronie Klienta. Wprowadziliśmy także kilka zmian w funkcjonowaniu poszczególnych produktów rachunkowych. Zmiany dotyczą także Regulaminu otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.

Wszystkie zmiany w Regulaminie zaznaczone są kolorem czerwonym.

Jednocześnie informujemy, iż w przypadku niezaakceptowania przez Posiadacza rachunku niniejszego Regulaminu, Posiadacz rachunku ma prawo do wypowiedzenia umowy rachunku z zachowaniem 1-miesięcznego terminu wypowiedzenia.

Załączniki:

  1. Pismo informacyjne dla posiadaczy rachunków bankowych.
  2. Uchwała dotycząca przyjęcia zmian w "Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych".
  3. Regulamin otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych.