Uprzejmie Państwa informujemy, iż dokonaliśmy zmian w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, w związku z koniecznością dostosowania zapisów Regulaminu do przepisów prawa określonych w ustawie z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych.
Podstawowa zmiana, to:
- wprowadzenie zamkniętego katalogu powodów umożliwiających wypowiedzenia umowy przez Bank (§ 113);
Dodatkowe zmiany, to:
- wykreślenie katalogu możliwych uznań i obciążeń rachunku VAT i dodanie zapisu odwołującego się bezpośrednio do ustawy o podatku od towarów i usług (§ 24, § 25);
- doprecyzowanie formy składania reklamacji i udzielania odpowiedzi przez Bank (§ 108);
- doprecyzowanie trybu zamykania rachunku po śmierci Posiadacza rachunku (§ 116).
Wszystkie zmiany w Regulaminie zaznaczone są kolorem czerwonym.
Regulamin dostępny jest > TUTAJ < oraz w placówkach sprzedażowych Banku. Jednocześnie informujemy, iż w przypadku niezaakceptowania przez Posiadacza rachunku niniejszych zmian, Posiadacz rachunku ma prawo do wypowiedzenia umowy rachunku z zachowaniem 1-miesięcznego terminu wypowiedzenia.
Regulamin będzie obowiązywał od 01.12.2020r.