Skip to main content
  • O Banku
  • AKTUALNOŚCI
  • Zmiany w regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych

Zmiany w regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych

02-11-2020

Uprzejmie Państwa informujemy, iż dokonaliśmy zmian w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla klientów instytucjonalnych, w związku z koniecznością dostosowania zapisów Regulaminu do przepisów prawa określonych w ustawie z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych.

Podstawowa zmiana, to:

  • wprowadzenie zamkniętego katalogu powodów umożliwiających wypowiedzenia umowy przez Bank (§ 113);

Dodatkowe zmiany, to:

  • wykreślenie katalogu możliwych uznań i obciążeń rachunku VAT i dodanie zapisu odwołującego się bezpośrednio do ustawy o podatku od towarów i usług (§ 24, § 25);
  • doprecyzowanie formy składania reklamacji i udzielania odpowiedzi przez Bank (§ 108);
  • doprecyzowanie trybu zamykania rachunku po śmierci Posiadacza rachunku (§ 116).

Wszystkie zmiany w Regulaminie zaznaczone są kolorem czerwonym.

Regulamin dostępny jest > TUTAJ < oraz w placówkach sprzedażowych Banku. Jednocześnie informujemy, iż w przypadku niezaakceptowania przez Posiadacza rachunku niniejszych zmian, Posiadacz rachunku ma prawo do wypowiedzenia umowy rachunku z zachowaniem 1-miesięcznego terminu wypowiedzenia.

Regulamin będzie obowiązywał od 01.12.2020r.