Skip to main content
  • Visa Business Debetowa

    Visa Business Debetowa

    Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie. Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.

    Karta debetowa jest kartą powiązaną z rachunkiem firmowym, która umożliwia dokonywanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych w ramach środków zgromadzonych na rachunku, a także dostępnych w ramach limitu kredytowego w rachunku bieżącym.

    Karta VISA Business debetowa daje możliwość:

    • sprawdzenia wysokości wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę,
    • awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą.

    Karta Visa Business wydawana jest do jednego rachunku bieżącego lub pomocniczego. Funkcjonuje w oparciu o wysokość dostępnych środków na rachunku.

    Dlaczego warto?

    płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA
    wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA
    wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA

    Przydatne informacje

    Płatność kartą w internecie

    Od 01.01.2021r. obowiązywać będzie nowy sposób autoryzacji płatności kartą w internecie.

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń 3D SECURE (jest to całkowicie darmowe dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty).

    W obecnej chwili każdy klient posiadający kartę płatniczą ma domyślnie włączoną usługę 3D Secure z jednym czynnikiem uwierzytelnienia tj. hasłem 3D Secure.

    Od 01.01.2021 r. w przypadku realizacji transakcji internetowych zostanie wprowadzony dodatkowy czynnik uwierzytelniający 3D Secure w postaci kodu PIN.

    Aktywacja drugiego czynnika tj. PIN-u jest możliwa po zalogowaniu się do portalu KartoSFERA. W zakładce „3D Secure” należy ustawić KOD PIN do transakcji internetowych. Kod PIN będzie ustalany przez Klienta jednorazowo i skutkować będzie dla wszystkich posiadanych oraz wydawanych kart w przyszłości.

    Koniecznie zapoznaj się z:

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
    2) osobiście w placówce Banku,
    3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
    4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Zmiana dystrybucji kart płatniczych

    Szanowni Państwo informujemy, że od dnia 6 czerwca 2016r. zmieniamy sposób dystrybucji kart płatniczych, zarówno nowych jak i wznowionych.
    Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku,Bank przesyła pocztą na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę. Kod PIN oraz karta przesyłane będą w odrębnej korespondencji.

    Jak aktywować nową i wznowioną kartę?

    Centrala
    Ul. Ostrowiecka 35
    21-300 Radzyń Podlaski
    tel.: /83/ 352 70 57, /83/ 352 70 58
    fax: /83/ 352 70 59
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Obsługa klientów:

    Pn.-Pt. 8.00-16.00

    BANKOMAT/WPŁATOMAT 24h

    obsługa kasowa /83/ 352 70 58 wew. 30, 33
    rachunki, depozyty, karty /83/ 352 70 58 wew. 27, 29
    kredyty /83/ 352 70 58 wew. 25, 32, 40