-
Visa Business Debetowa
Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie. Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.
Karta debetowa jest kartą powiązaną z rachunkiem firmowym, która umożliwia dokonywanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych w ramach środków zgromadzonych na rachunku, a także dostępnych w ramach limitu kredytowego w rachunku bieżącym.
Karta VISA Business debetowa daje możliwość:
- sprawdzenia wysokości wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę,
- awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą.
Karta Visa Business wydawana jest do jednego rachunku bieżącego lub pomocniczego. Funkcjonuje w oparciu o wysokość dostępnych środków na rachunku.
Dlaczego warto?
Przydatne informacje
Od 01.01.2021r. obowiązywać będzie nowy sposób autoryzacji płatności kartą w internecie.
Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń 3D SECURE (jest to całkowicie darmowe dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty).
W obecnej chwili każdy klient posiadający kartę płatniczą ma domyślnie włączoną usługę 3D Secure z jednym czynnikiem uwierzytelnienia tj. hasłem 3D Secure.
Od 01.01.2021 r. w przypadku realizacji transakcji internetowych zostanie wprowadzony dodatkowy czynnik uwierzytelniający 3D Secure w postaci kodu PIN.
Aktywacja drugiego czynnika tj. PIN-u jest możliwa po zalogowaniu się do portalu KartoSFERA. W zakładce „3D Secure” należy ustawić KOD PIN do transakcji internetowych. Kod PIN będzie ustalany przez Klienta jednorazowo i skutkować będzie dla wszystkich posiadanych oraz wydawanych kart w przyszłości.
Koniecznie zapoznaj się z:
W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:
1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
2) osobiście w placówce Banku,
3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.
Szanowni Państwo informujemy, że od dnia 6 czerwca 2016r. zmieniamy sposób dystrybucji kart płatniczych, zarówno nowych jak i wznowionych.
Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku,Bank przesyła pocztą na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę. Kod PIN oraz karta przesyłane będą w odrębnej korespondencji.