Skip to main content
  • Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass

    Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass

    Z kartą zbliżeniową Twoje codzienne zakupy staną się jeszcze szybsze i wygodniejsze.


    Płać kartą zbliżeniową MasterCard PayPass za zakupy do 100 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass to połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Karta MasterCard PayPass umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty100 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN bądź autoryzacji podpisem.

    Koszt wydania karty: 0 zł

    Zbliżeniowe karty MasterCard są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe MasterCard znajduje się na stronie internetowej www.paypass.pl.

    Dlaczego warto?

    łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
    bezpieczeństwo transakcji
    stały dostęp do swoich pieniędzy
    możliwość płatności w Internecie

    Przydatne informacje

    Płatność kartą w internecie

    Od 01.01.2021r. obowiązywać będzie nowy sposób autoryzacji płatności kartą w internecie.

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń 3D SECURE (jest to całkowicie darmowe dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty).

    W obecnej chwili każdy klient posiadający kartę płatniczą ma domyślnie włączoną usługę 3D Secure z jednym czynnikiem uwierzytelnienia tj. hasłem 3D Secure.

    Od 01.01.2021 r. w przypadku realizacji transakcji internetowych zostanie wprowadzony dodatkowy czynnik uwierzytelniający 3D Secure w postaci kodu PIN.

    Aktywacja drugiego czynnika tj. PIN-u jest możliwa po zalogowaniu się do portalu KartoSFERA. W zakładce „3D Secure” należy ustawić KOD PIN do transakcji internetowych. Kod PIN będzie ustalany przez Klienta jednorazowo i skutkować będzie dla wszystkich posiadanych oraz wydawanych kart w przyszłości.

    Koniecznie zapoznaj się z:

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
    2) osobiście w placówce Banku,
    3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
    4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Napisz do nas

    Centrala
    Ul. Ostrowiecka 35
    21-300 Radzyń Podlaski
    tel.: /83/ 352 70 57, /83/ 352 70 58
    fax: /83/ 352 70 59
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Obsługa klientów:

    Pn.-Pt. 8.00-16.00

    BANKOMAT/WPŁATOMAT 24h

    obsługa kasowa /83/ 352 70 58 wew. 30, 33
    rachunki, depozyty, karty /83/ 352 70 58 wew. 27, 29
    kredyty /83/ 352 70 58 wew. 25, 32, 40