Karta zbliżeniowa Visa Classic Debit PayWave

  • Szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki.

    Płać kartą zbliżeniową VISA payWave za zakupy do 100 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Karta VISA payWave to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki. To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Karta zbliżeniowa VISA payWave to:

    • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej,
    • bezpieczeństwo transakcji,
    • stały dostęp do swoich pieniędzy,
    • możliwość płatności w Internecie.

    Karta VISA payWave umożliwia Ci płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN.

    Zbliżeniowe karty VISA payWave są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe VISA znajduje się na stronie internetowej www.visa.pl

  • Do czego służy karta zbliżeniowa?

    Karta zbliżeniowa posiada wszystkie cechy standardowej karty debetowej. Można nią dokonywać transakcji bezgotówkowych w punktach akceptujących karty płatnicze na całym świecie, wypłacać pieniądze z bankomatu lub płacić za zakupy w Internecie. Dodatkowo posiada nową funkcjonalność - płatność zbliżeniową, która pozwala na wygodne opłacenie drobnych zakupów – szybciej niż gotówką i bez użycia kodu PIN do kwoty 100 zł (VISA payWave).

    Jak płacić zbliżeniowo?

    • poinformuj sprzedawcę, ze chcesz zapłacić zbliżeniowo,
    • kiedy na czytniku pojawi się kwota do zapłaty sprawdź ją i, jeśli jest poprawna, zbliż kartę do czytnika w oznaczonym miejscu.

    Po usłyszeniu sygnału dźwiękowego wyświetli się komunikat, że płatność została przyjęta.

    Czy płatności kartą zbliżeniową są bezpieczne?

    Tak. Umieszczony w karcie mikroprocesor zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa. Przy płatności zbliżeniowej karta aktywuje się tylko na kilka sekund na wyraźne polecenie terminala płatniczego i działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika (do 5 cm). Nie jest możliwe przechwycenie informacji przekazywanych tą drogą. Dodatkowo płacąc zbliżeniowo nie przekazujesz karty sprzedawcy – masz ją cały czas przy sobie.

    Czy nie ma niebezpieczeństwa, że za tę samą transakcję zapłacę dwa razy?

    Nie. Wszystkie terminale działają zgodnie z zasadą "jedna transakcja jedną kartą", to znaczy informacje z karty są odczytywane tylko raz w trakcie dokonywania transakcji. Dodatkowym zabezpieczeniem jest to, że każda transakcja musi zostać zakończona lub anulowana, zanim będzie możliwe dokonanie kolejnej.

    Czy nie ma ryzyka, że kartą zbliżeniową przypadkowo zapłacę za nie swoje zakupy?

    Nie. Karta z funkcjonalnością zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji. W portfelu użytkownika pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych mikroprocesor na karcie aktywuje się na kilka sekund dopiero wtedy, gdy otrzyma sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" – aktywuje się na krótką chwilę na polecenie terminala płatniczego po tym, jak sprzedawca wprowadzi kwotę konkretnej transakcji.

  • Od 01.01.2021r. obowiązywać będzie nowy sposób autoryzacji płatności kartą w internecie.

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń 3D SECURE (jest to całkowicie darmowe dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty).

    W obecnej chwili każdy klient posiadający kartę płatniczą ma domyślnie włączoną usługę 3D Secure z jednym czynnikiem uwierzytelnienia tj. hasłem 3D Secure.

    Od 01.01.2021 r. w przypadku realizacji transakcji internetowych zostanie wprowadzony dodatkowy czynnik uwierzytelniający 3D Secure w postaci kodu PIN.

    Aktywacja drugiego czynnika tj. PIN-u jest możliwa po zalogowaniu się do portalu KartoSFERA. W zakładce „3D Secure” należy ustawić KOD PIN do transakcji internetowych. Kod PIN będzie ustalany przez Klienta jednorazowo i skutkować będzie dla wszystkich posiadanych oraz wydawanych kart w przyszłości.

    Koniecznie zapoznaj się z:

  • W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
    2) osobiście w placówce Banku,
    3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
    4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

  • Wpłatomat to urządzenie, które w podstawowej funkcjonalności jest zwykłym bankomatem rozszerzonym o możliwość dokonywania wpłat gotówki na konto prowadzone w Banku Spółdzielczym w Radzyniu Podlaskim.

    Jak sprawdzić czy mam aktywną funkcję wpłatomatu?

    Na ekranie bankomatu wybierz przycisk WPŁATOMAT.

    229844

    Następnie pojawi się komunikat „WŁÓŻ KARTĘ”. Po pojawienie się informacji „POSIADASZ KARTĘ INNEGO BANKU” należy zgłosić się do placówki w celu aktywacji funkcji wpłatomatu.

    Wpłatomaty Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim to:

    • Wygoda - korzystanie z urządzenia jest równie proste jak z bankomatu. Komunikaty prezentowane na ekranie monitora prowadzą w łatwy sposób do realizacji wybranych czynności.
    • Dostępność - wpłacać można we wszystkich bankomatach dostępnych w lokalizacjach 24 h.
    • Szybkość - wpłacone środki pieniężne dostępne są na koncie klienta online.
    • Bezpieczeństwo - wpłatomat identyfikuje numer rachunku klienta na podstawie karty.
    • Oszczędność - usługa jest bezpłatna dla klientów indywidualnych.

    Na co zwracać uwagę podczas wpłacania gotówki do urządzenia:

    • Wpłatomaty przyjmują nominały polskich banknotów - nie akceptują bilonu i nie wydają reszty.
    • Pogięte, zniszczone lub poplamione banknoty nie zostaną przyjęte.
    • Po wykonaniu wpłaty należy odebrać z bankomatu wydruk potwierdzający transakcję.
    • Nie należy wpychać banknotów, wrzucać monet, wkładać palców itp.
    • Wskazane, aby nie wkładać więcej niż 40 banknotów.
  •  Osobiście w placówce

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

    Placówki i bankomaty

     Kontakt telefoniczny

    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

    +48 83 352 70 58
    Kontakt możliwy jest również pod nr fax:
    +48 83 352 70 59