Skip to main content
  • Naklejka zbliżeniowa Visa payWave

    Naklejka zbliżeniowa Visa payWave

    Szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki

    Płać naklejką zbliżeniową VISA payWave za zakupy do 50 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Naklejka zbliżeniowa VISA payWave to karta debetowa z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych, umożliwiająca dokonywanie transakcji w punktach handlowo-usługowych oraz w Internecie. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Naklejka zbliżeniowa umożliwia Ci dokonywanie płatności zbliżeniowych bez konieczności podania kodu PIN do kwoty 50 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa wszystkie transakcje powyżej 50 zł wymagają podania kodu PIN.

    Karty zbliżeniowe VISA payWave są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe VISA znajduje się na stronie internetowej www.visa.pl

    Dlaczego warto?

    łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
    bezpieczeństwo transakcji
    stały dostęp do swoich pieniędzy
    możliwość płatności w Internecie

    Przydatne informacje

    Zastrzeżenie karty

    W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
    2) osobiście w placówce Banku,
    3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
    4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

    Zmiana dystrybucji kart płatniczych

    Szanowni Państwo informujemy, że od dnia 6 czerwca 2016r. zmieniamy sposób dystrybucji kart płatniczych, zarówno nowych jak i wznowionych.
    Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku,Bank przesyła pocztą na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę. Kod PIN oraz karta przesyłane będą w odrębnej korespondencji.

    Centrala
    Ul. Ostrowiecka 35
    21-300 Radzyń Podlaski
    tel.: /83/ 352 70 57, /83/ 352 70 58
    fax: /83/ 352 70 59
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Obsługa klientów:

    Pn.-Pt. 8.00-16.00

    BANKOMAT/WPŁATOMAT 24h

    obsługa kasowa /83/ 352 70 58 wew. 30, 33
    rachunki, depozyty, karty /83/ 352 70 58 wew. 27, 29
    kredyty /83/ 352 70 58 wew. 25, 32, 40