Naklejka zbliżeniowa Visa payWave

  • Szybkie i wygodne zakupy na wyciągnięcie ręki

    Płać naklejką zbliżeniową VISA payWave za zakupy do 50 zł – szybciej niż gotówką, bez użycia kodu PIN.

    Naklejka zbliżeniowa VISA payWave to karta debetowa z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych, umożliwiająca dokonywanie transakcji w punktach handlowo-usługowych oraz w Internecie. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Naklejka zbliżeniowa VISA payWave to:

    • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej
    • bezpieczeństwo transakcji
    • stały dostęp do swoich pieniędzy
    • możliwość płatności w Internecie

    Naklejka zbliżeniowa umożliwia Ci dokonywanie płatności zbliżeniowych bez konieczności podania kodu PIN do kwoty 50 zł. Dla zwiększenia bezpieczeństwa wszystkie transakcje powyżej 50 zł wymagają podania kodu PIN.

    Karty zbliżeniowe VISA payWave są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe VISA znajduje się na stronie internetowej www.visa.pl

  • W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
    2) osobiście w placówce Banku,
    3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
    4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

  • Szanowni Państwo informujemy, że od dnia 6 czerwca 2016r. zmieniamy sposób dystrybucji kart płatniczych, zarówno nowych jak i wznowionych.
    Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku,Bank przesyła pocztą na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę. Kod PIN oraz karta przesyłane będą w odrębnej korespondencji.

  •  Osobiście w placówce

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

    Placówki i bankomaty

     Kontakt telefoniczny

    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

    +48 83 352 70 58
    Kontakt możliwy jest również pod nr fax:
    +48 83 352 70 59