Visa Business Debetowa

  • Międzynarodowa karta płatnicza VISA Business Debetowa to nowoczesny, bezpieczny i uniwersalny środek płatniczy zapewniający stały i szybki dostęp do pieniędzy.

    Karta debetowa jest kartą powiązaną z rachunkiem firmowym, która umożliwia dokonywanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych w ramach środków zgromadzonych na rachunku, a także dostępnych w ramach limitu kredytowego w rachunku bieżącym.

    Kilka powodów, dla których warto posiadać kartę VISA Business debetową:

    Karta VISA Business debetowa jest międzynarodową kartą płatniczą umożliwiającą jej użytkownikowi dokonywanie w kraju i za granicą transakcji:

    • płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA,
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA.

    Karta VISA Business debetowa daje możliwość:

    • sprawdzenia wysokości wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę,
    • awaryjnej wypłaty gotówki w przypadku zgubienia lub zniszczenia karty podczas pobytu za granicą.

    Karta Visa Business wydawana jest do jednego rachunku bieżącego lub pomocniczego. Funkcjonuje w oparciu o wysokość dostępnych środków na rachunku.

  • Od 01.01.2021r. obowiązywać będzie nowy sposób autoryzacji płatności kartą w internecie.

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń 3D SECURE (jest to całkowicie darmowe dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty).

    W obecnej chwili każdy klient posiadający kartę płatniczą ma domyślnie włączoną usługę 3D Secure z jednym czynnikiem uwierzytelnienia tj. hasłem 3D Secure.

    Od 01.01.2021 r. w przypadku realizacji transakcji internetowych zostanie wprowadzony dodatkowy czynnik uwierzytelniający 3D Secure w postaci kodu PIN.

    Aktywacja drugiego czynnika tj. PIN-u jest możliwa po zalogowaniu się do portalu KartoSFERA. W zakładce „3D Secure” należy ustawić KOD PIN do transakcji internetowych. Kod PIN będzie ustalany przez Klienta jednorazowo i skutkować będzie dla wszystkich posiadanych oraz wydawanych kart w przyszłości.

    Koniecznie zapoznaj się z:

  • W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
    2) osobiście w placówce Banku,
    3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
    4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

  • Wpłatomat to urządzenie, które w podstawowej funkcjonalności jest zwykłym bankomatem rozszerzonym o możliwość dokonywania wpłat gotówki na konto prowadzone w Banku Spółdzielczym w Radzyniu Podlaskim.

    Jak sprawdzić czy mam aktywną funkcję wpłatomatu?

    Na ekranie bankomatu wybierz przycisk WPŁATOMAT.

    229844

    Następnie pojawi się komunikat „WŁÓŻ KARTĘ”. Po pojawienie się informacji „POSIADASZ KARTĘ INNEGO BANKU” należy zgłosić się do placówki w celu aktywacji funkcji wpłatomatu.

    Wpłatomaty Banku Spółdzielczego w Radzyniu Podlaskim to:

    • Wygoda - korzystanie z urządzenia jest równie proste jak z bankomatu. Komunikaty prezentowane na ekranie monitora prowadzą w łatwy sposób do realizacji wybranych czynności.
    • Dostępność - wpłacać można we wszystkich bankomatach dostępnych w lokalizacjach 24 h.
    • Szybkość - wpłacone środki pieniężne dostępne są na koncie klienta online.
    • Bezpieczeństwo - wpłatomat identyfikuje numer rachunku klienta na podstawie karty.
    • Oszczędność - usługa jest bezpłatna dla klientów indywidualnych.

    Na co zwracać uwagę podczas wpłacania gotówki do urządzenia:

    • Wpłatomaty przyjmują nominały polskich banknotów - nie akceptują bilonu i nie wydają reszty.
    • Pogięte, zniszczone lub poplamione banknoty nie zostaną przyjęte.
    • Po wykonaniu wpłaty należy odebrać z bankomatu wydruk potwierdzający transakcję.
    • Nie należy wpychać banknotów, wrzucać monet, wkładać palców itp.
    • Wskazane, aby nie wkładać więcej niż 40 banknotów.
  • Szanowni Państwo informujemy, że od dnia 6 czerwca 2016r. zmieniamy sposób dystrybucji kart płatniczych, zarówno nowych jak i wznowionych.
    Najpóźniej w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku,Bank przesyła pocztą na wskazany we wniosku adres korespondencyjny kod PIN oraz kartę. Kod PIN oraz karta przesyłane będą w odrębnej korespondencji.

    Jak aktywować nową i wznowioną kartę?

  •  Osobiście w placówce

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

    Placówki i bankomaty

     Kontakt telefoniczny

    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

    +48 83 352 70 58
    Kontakt możliwy jest również pod nr fax:
    +48 83 352 70 59