Visa Business Euro

  • Karta debetowa VISA BUSINESS EURO jest niezbędnym narzędziem w Twoim biznesie.
    Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie walutowym w euro.

    Wybierając Kartę VISA Business EURO zyskujesz:

    • płatności bezgotówkowe za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
    • wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA,
    • wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA.

    Karta VISA Business EURO daje możliwość:

    • sprawdzenia wysokości wolnych środków na rachunku w bankomatach świadczących taką usługę,
    • możliwość dokonywania transakcji w Internecie,
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.

    Koszt wydania karty: 0 EUR
    Okres ważności karty: 3 lata

  • Od 01.01.2021r. obowiązywać będzie nowy sposób autoryzacji płatności kartą w internecie.

    Realizacja transakcji internetowych kartami płatniczymi odbywa się z wykorzystaniem zabezpieczeń 3D SECURE (jest to całkowicie darmowe dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych bez fizycznego użycia karty).

    W obecnej chwili każdy klient posiadający kartę płatniczą ma domyślnie włączoną usługę 3D Secure z jednym czynnikiem uwierzytelnienia tj. hasłem 3D Secure.

    Od 01.01.2021 r. w przypadku realizacji transakcji internetowych zostanie wprowadzony dodatkowy czynnik uwierzytelniający 3D Secure w postaci kodu PIN.

    Aktywacja drugiego czynnika tj. PIN-u jest możliwa po zalogowaniu się do portalu KartoSFERA. W zakładce „3D Secure” należy ustawić KOD PIN do transakcji internetowych. Kod PIN będzie ustalany przez Klienta jednorazowo i skutkować będzie dla wszystkich posiadanych oraz wydawanych kart w przyszłości.

    Koniecznie zapoznaj się z:

  • W przypadku utraty karty Visa (zagubienie lub kradzież) należy niezwłocznie zgłosić ten fakt:

    1) telefonicznie poprzez Infolinie Banku pod numerem: +48 86 215 50 50,
    2) osobiście w placówce Banku,
    3) za pośrednictwem portalu kartowego,dostępnego pod adresem www.kartosfera.pl,
    4) za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.

    Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.

    W przypadku utraty karty za granicą, po skontaktowaniu się z lokalnym ośrodkiem VISA, Użytkownik karty może otrzymać awaryjną wypłatę gotówki lub kartę zastępczą w wybranym Banku uczestniczącym w systemie VISA.

  •  Osobiście w placówce

    Zapraszamy do naszych placówek!
    Nasi pracownicy udzielą szczegółowych informacji i służą pomocą przy wypełnianiu dokumentacji.

    Placówki i bankomaty

     Kontakt telefoniczny

    Zachęcamy do kontaktu z nami pod numerami:

    +48 83 352 70 58
    Kontakt możliwy jest również pod nr fax:
    +48 83 352 70 59